Wat kan ik voor jou betekenen?

Waarom IEMT en hypnotherapie?

Omdat 90% van ons gedrag onbewust plaatsvindt, is het belangrijk dit onbewuste proces zodanig te sturen dat het dezelfde doelen nastreeft als we bewust bedacht hebben. Deze onbewuste processen zorgen ervoor dat wat we ons voornemen te denken of te doen vaak niet lukt of heel lang duurt. Met hypnotherapie en met de andere aangeboden therapievormen, maken we gebruik van het onbewuste om datgene te bereiken dat je veranderd wil hebben. Nare ervaringen die we vroeger hebben opgedaan kunnen uitmonden in verschillende klachten en eigenschappen. Via het werken met ons onbewuste brein,, kunnen we de oorzaak van de klachten opsporen en behandelen. Het onkruid is dan a.h.w er met de wortel uitgetrokken. Het resultaat is dat niet alleen de angst, kwaal of het ongewenste gedrag is veranderd, maar meestal veranderen er meer gedragingen mee op een positieve manier.

Gewichtsverlies

Middels het Virtuele Maagband Programma wordt er een hypnotische maagband geplaatst waardoor het onderbewuste en dus ook je lichaam ervan overtuigd is dat er een maagband is geplaatst,  waarna je sneller voldaan bent en het het makkelijker is om tussendoortjes te laten staan. De rest van het programma is gericht op het verkrijgen van een normaal eetpatroon waarbij je kan blijven kiezen wat je eet en kan blijven genieten maar op een gezond niveau.

Ik ben tevens gespecialiseerd in het behandelen van emotie-eten. Ik biedt hierin ook een groepstraining aan.

Klik hier voor meer uitgebreide informatie en de ervaringen van cliënten .

Angsten en fobieën

Faalangst, diverse angsten, paniekaanvallen, fobieën, dwanghandelingen, algemeen angstig gevoel, angst na een traumatische gebeurtenis.

Emotionele problematiek

Onzekerheid in sociaal contact, moeite met grote groepen mensen, onzekerheid in je relatie, moeite om nieuwe contacten aan te gaan, gevoelens van minderwaardigheid, midlife crisis, weinig zelfvertrouwen, negatief zelfbeeld.

Onverwerkte ervaringen/trauma’s

Traumatische ervaringen uit je jeugd, traumatische ervaringen na een misdrijf of ongeval, ingrijpende emotionele gebeurtenissen, hervinden van je emotioneel evenwicht.

Diverse psychische klachten

Overspannenheid, slaapproblemen, wisselende stemmingen, prikkelbaarheid, weinig plezier hebben in het leven, somberheid, rouw- en verliesverwerking.

Burn-out

Bij een burn-out is het in de eerste plaats belangrijk dat je hele systeem, je brein en je lichaam, tot rust komt. Daarnaast is het belangrijk dat er gekeken wordt naar de oorzaak van de burn-out klachten zodat deze behandeld kunnen worden. Anders leren omgaan met stressoren is hierin belangrijk om je eigen draagkracht te vergroten.

Doorbreken van chronische gedrag en denkpatronen

Iedereen heeft bepaalde gedrag en denkpatronen. Soms kunnen deze ervoor zorgen dat je vastloopt in je leven of dat dit de relatie met jezelf en je omgeving op een negatieve manier beïnvloedt. Het doorbreken van deze denk en gedragspatronen geeft je de mogelijkheid om meer controle te hebben op je levensgeluk.

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.